Opstart

Når jeres barn har fået plads i Børnehuset Troldereden, så er i velkommen til at komme på besøg - i kan få en rundvisning, møde personalet og de børn jeres barn skal være sammen med og mærke stemningen i huset.

Inden opstarten af jeres barn, vil vi invitere jer til en opstartssamtale sammen med den pædagog, der skal være primær på jeres barn. Denne samtale vil vi bruge til at lære jer og jeres barn bedre at kende og afstemme forventninger med jer forældre, dette gør vi for at få et åbent og godt samarbejde.

Det er vigtig for os, at I og jeres barn får en god og tryg opstart, derfor ser vi gerne at i har afsat tid til en god indkøring. I er som forældre velkommen til at blive her, ind til i er trygge ved at aflevere jeres barn - i vil sammen med barnets primær pædagog aftale en plan for indkøringen af jeres barn.